Achterhoek Toerisme

Achterhoek Toerisme mag een prachtig gebied onder de aandacht van consumenten brengen. De ingrediënten zijn er: de typische Achterhoekse kenmerken en de wijze waarop zij door consumenten beleefd kunnen worden. Als regiomarketingorganisatie zijn we primair verantwoordelijk voor de toeristische marketing van de Achterhoek: de toerist moet onze regio weten te vinden. Maar regiomarketing kan niet succesvol zijn, zonder een goed product. Daarom kijkt Achterhoek Toerisme integraal naar het toerisme en pakt, naast regiomarketing, de rol van ontwikkeling en onderhoud route infrastructuur, gastheerschap en kennisoverdracht. Dit alles met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de Achterhoek en de merkreputatie blijvend te versterken.

Contactpersoon: Manuel Hezeman

Website Achterhoek Toerisme

Wij doen mee aan het Gelders Sportakkoord 2.0! Onze thema:

Duurzame sportinfrastructuur van meerdere kanten belicht tijdens themabijeenkomst

Read more about Duurzame sportinfrastructuur van meerdere kanten belicht tijdens themabijeenkomst